Seyahat Danışmanınız: 0242 836 38 40

Telefon : 0 374 262 84 77
E-posta : info@bolukaplica.com
Web : https://bolukaplica.com/

Abant'a 40 m, Gölcük'e 7km, şehir merkezine 5km mesafede, Seben dağı eteklerinde çevresi ormanlarla kaplı nezih bir dinlenme tesisidir.

Otel Odaları:
Dış cephe ve iç cephe odalardan oluşmaktadır. Tesisimizden 21'i normal, 2 'si suit olmak üzere 23 otel odası bulunmaktadır.
Oda özellikleri: Duş, TV, mini buzdolabı, telefon, saç kurutma

Dubleks Kaplıca Evleri: Tesisimizde 24 adet dubleks kaplıca evi bulunmaktadır.
Özellikleri: Her evde termal kaplıca 44 C, 2 adet yatak odası, TV, mutfak, balkon, oturma odası, buzdolabı, ocak, saç kurutma makinası

Bu kaplıcalar MS.I.YY dan beri kullanılmaktadır.Tarihi belgelere göre, Roma döneminde yaptırılan kaplıca, Bizans döneminde onarılmamış ancak Selçuklular döneminde kaplıcalar yeniden ele alınmış ve 2.Murat döneminde Bolu Sancak beyi Kızıl Ahmet Paşa 1450-1460 yıllarında ılıcanın doğu kısmındaki havuzları da ekleterek kaplıcaların ana şeklini almasını sağlamıştır.

KAPLICALARIMIZ HAKKINDA
Tesisimizde 1 büyük ve 1 küçük kaplıca vardır.
Bayan ve Erken ayrı ayrı olmak üzere hizmet vermektedir.Bayan kaplıca 07:00 / 18:00 saatleri arası. Küçük kaplıca 07:00 / 21: 00 arası birer haftalık dönüşüm süresi ile bayan erkeklere hizmet vermektedir.

KAPLICAMIZIN FAYDALARI

İÇMECE OLARAK

Üriner sistem hastalıkları ( taş , enfeksiyon vb... )

Karaciğer, safra yolları hastalıkları
Miğde, bağırsak hastalıkları ( kabızlık, ishal )
Metobalik hastalıklar
Sterilite ( kısırlık ) ve Diş Çürümleri hastalıkları

İNHALASYON

Nefes darlığı , bazı kalp hastalıkları üzerinde etkilidir.
Hipertansiyonu ( yüksek tansiyon ) düzenleyici etkisi etkisi vardır.

BANYO OLARAK

İltihaplı romatizmanın akut ödemleri hariç tüm romatizmal hastalıklarda etkilidir.

Bu sayfa 1 Aralık 2010 tarihinden itibaren : (167218) kez ziyaret edilmiştir

gezinomi

olumluolumsuzyorumsuz

yorum

her sene düblekste 1 hafta kalıyorum ailecek gidiyorum orman tarafı mükemmel odaları temiz insanları güleryüzlü suyu sıcak ayrıca büyük hamamıda ücretsiz kullanabiliyorsunuz mangalınız bahçede 24 saat yakma imkanı bulabiliyorsunuz akşam yemeğinizi içerde sabah kahvaltısını ise dışarıdaki masanızda yapıyorsunuz aracınızı güvenle park edebiliyorsunuz tavsiye ederim

kralleblebici19 , 05 Temmuz 2016

Tek kelimeyle mükemmel bir otel özellikle dubleks villalar

tugbahelvaci1981 , 06 Haziran 2016
yorum

10 NUMARA 5 YILDIZ BİR YER. ÇOK MEMNUN KALDIK HER AÇIDAN. RAHATLIKLA TAVSİYE EDERİM.

serpiltimurel , 20 Mayis 2016

Kaplıcaları berbat temizlik 0 diyorum insana saygı yok

serdalkaydfundyy , 19 Mayis 2015
yorum

otel hizmetleri hakkında bilgi ve fiyat listesi gönderebilir misiniz?

lonelywolf03 , 01 Temmuz 2014

1995 yılından beri ailece gidip kaldığımız şirin mükemmel bir kaplıca otel şifalı suları güler yüzlü personel başta müdür sinan bey resepsiyon görevlileri yasemin hanım ufuk ve ümit bey restotant bölümünde ayhan ve ismail bey ve tüm personel evinizdeymiş gibi rahat hissettirmek için elllerinden geleni yapıyorlar hepsine teşekkürler. herkese tafsiye ederim gizli kalmış bir değer keşfedin.

fbhakan65 , 22 Ekim 2013
yorum

Huzur arayanlar için ideal bir yer . 2005 yılından itibaren muntazam bir şekilde her yıl dublex evlerde ailece kalıyoruz ve ister inanın ister inanmayın çok beğeniyoruz,huzurlu,sağalıklı ve mutlu İstanbula dönüyoruz.Sadece çalışanlar değil,orada ki esnaf ile çok yakınlık kurduk,yardım severler,çok ilgililer.Bu sene tekrar gidiyoruz :) hemde sabırsızlıkla bekliyoruz .

silviayildiz , 09 Haziran 2013

merhabalar biz 5 kişilik bir aileyiz ve tercihimizi bu tesisten yana kullandık ve çok memnun kaldık.Fiyatı pahalı diye düşünmüyorum çünkü 5 kişi türkiyenin neresine giderseniz gidin kaplıcası olan bir otelde 5 kişi 160 tl ye kalamazsınız.Bu otelin dublex evlerinde kalırsanız evin içinde mutfağında yemeğinizi yapabiliyorsunuz ve ayrıca evin icinde de kaplıcası olan havuz tarzı bir banyosuda var 160 tl ye bu nimetten faydalanılıyor ve doğa ile iç içe ve tamamen aile ortamı en önemliside personelin güler yüzlü içten samimi davranmalrı artısı buradan bütün personele çok teşekkür ediyorum özellik le alper bey ve sahin beye çok teşekkür ederim bundan sonra tatil için ilk tercihimiz burası olacak saygılar

gururbursa16 , 03 Haziran 2012
yorum

Merhaba, ben ve arkadaşım 2-3 günlüğüne Bolu Karacasuda bulunan Küçük Kaplıca Tesislerinde tatil yaptık. Zonguldakta ikamet ediyoruz. Tesise dair görüşlerimizi bildirmek adına bu yazıyı yazıyoruz. Biraz kaygıyla ve soru işaretleriyle baktığımız bu tesis ve geçirdiğimiz 2-3 günlük kısa tatilimizi güzelleştiren tüm tesis personeline ve özellikle Resepsiyondaki Yasemin Hanım`a nezdinizde binlerce kez teşekkürler. 5 yıldızlı otellere taş çıkartacak doğal kalitesiyle, personelinin samimiyetiyle eşsiz bir mekan. İnsanlara kendilerini evlerinde hissettiren, her sorunu çözmeye çalışan ve müşteri memnuniyetini ön planda tutan böyle tesisiniz olduğu için çok şanslısınız. Bu tesisin tanıtımını Zonguldakta geldiğimiz andan beri yapıyoruz. Ve daha şimdiden en az 20 arkadaşımız Ramazan ayının bitmesini bekliyor orayı ziyaret etmek için. Herşeyi şikayet etmeye alıştığımız tahammülsüzlüğümüzün doruk noktaya ulaştığı bu dönemde memnuniyetimizi de bildirmemiz gerektiğine inandık ve size bu yazıyı yazdık. Çok teşekkürler....

Misafir , 01 Agustos 2011

Bu sayfalarda yer alan okur yorumlari kisilerin kendi görüsleridir. Yazilanlardan kaplica-otelleri.net sorumlu tutulamaz.